تینیجر Secrets

Wiki Article

این مجموعه از جهات گوناگونی مورد تحسین واقع شد. از جمله این که به اموری که حرف زدن و اظهار نظر در مورد آنها معمولا سخت است پرداخته است؛ مانند به فرزندی قبول کردن یک فرد، مصرف بیش از حد مواد مخدر و جرائمی که معمولا نوجوان ها مرتکب میشوند.

فیلم های تینیجری کمدی تمرکز اصلی این فیلم بر مسئله جنسیت است. داستان این فیلم درباره مرد سیاه پوستی است که پس از بیرون آمدن از زادگاه خود و شروع زندگی جدید باید با آنچه همیشه درگیر آن است، مبارزه کند و نمی تواند از آن فرار نماید. بیشتر از این صحبت نمی کنیم که جذابیت داستان لوس نشود.

فال هفتگی شگفت انگیز ❤️ هفته شنبه ۱۴ تا جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

در جوانی او مدیر نیروگاه هسته ای ویندن بود و این شغل را بسیار جدی می گرفت. هنگامی که نسخه پیرش او را ملاقات می کند، کلاودیا ناپدید میشود.

علاوه بر این مارتا از جهت دیگری هم با یوناس نسبت دارد. بارتوش و سیلیا پدربزرگ و مادر بزرگ جدی مارتا بودند. همانطور که گفته شد سیلیا فرزند هانا و ایگون تیدمان و یا اولریخ بود.

اما در تعریف اینفلوئنسر می‌ توانیم بگوییم که این افراد از تمام پتانسیل و راه‌های موجود برای معرفی خود و زمینه ای که در آن کار می کنند استفاده می کنند. می‌توان گفت بلاگرها زیرشاخه‌ های اینفلوئنسر هستند. همانطور که گفتیم بلاگرها زیرمجموعه ای از اینفلوئنسرها هستند که این اینفلوئنسر بودن تجهیزات بیشتر، مهارت بیشتر، قدرت بیان بهتر، کسب و کار بالا تر، اطلاعات مفید تر و غیره را در بر دارد.

انیمه «نام تینیجر تو»، یکی از بهترین انیمیشن های ساخته شده طی چند سال اخیر است. موضوع فیلم درباره دو نوجوان دبیرستانی با سبک زندگی متفاوت است که به صورت کاملا اتفاقی، بدن هایشان با یکدیگر عوض می شود.

لوئیس هافمن (نسخه تینیجر)؛ آندریاس پیشمان (نسخه بزرگسال)؛ دیتریش هولیندر بامر (نسخه پیر)

به تدریج و با پیشروی در داستان این مجموعه، محبوبیت اسکات بیشتر می شود. داستان به مشکلات پیش آمده برای او و دوستانش می پردازد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من دائما هیجان زده ام همه چیز جلو چشمام جدید به نظر می رسن

نوح به محض فهمیدن این موضوع سعی کرد که به آدم خیانت کند. اما موفق نمیشود و توسط اگنس، یعنی خواهرش کشته میشود.

بهترین سریال های تینیجری داستان این سریال درباره دو نوجوان به نام جیمز (که فکر می کند یک فرد روانی است) و آلیسا ( که دختری خشن است) بوده که به یک سفر جاده ای می روند.

رایک سندلر (تینیجر)؛ آنه لبینسکی (بزرگسال)؛ تاتیا سیبت (پیر)

Report this wiki page